سئو خارجی در کمترین زمان

سئو خارجی چیست؟ موثرترین تکنیک‌های سئو Off page وبلاگ تسمینو

در نهایت، سئو خارجی یک سرمایه‌گذاری بلندمدت است که نیازمند تلاش مستمر و استراتژی مناسب است تا بتوانید در دنیای دیجیتال رقابتی امروزی موفق باشید. یکی از پرکاربردترین عبارات در دنیای سئو و مهم‌ترین فاکتورهای رتبه‌ بندی سایت بک لینک ها هستند. بک لینک‌ها همان لینک‌های ورودی به یک سایت از سایر سایت‌ها هستند؛ زمانی که یک صفحه وب، آدرس وب شما را در سایت خود قرار می‌دهد آن آدرس به عنوان یک بک لینک در نظر گرفته می‌شود. توجه کنید در صورت اینکه بهبود سئو سایت برای شما بسیار اهمیت دارد باید بک لینک‌های سایت را آنالیز کرده و از بک لینک‌های با کیفیت استفاده کنید. امروزه با تغییر الگوریتم موتورهای جستجو اهمیت بک لینک‌ها نسبت به گذشته کمتر شده اما یک بک لینک مناسب می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش رتبه و بهبود سئو خارجی سایت داشته باشد.

بسیاری از صاحبان وب‌سایت‌ها تمام تمرکز خود را بر روی بهینه‌سازی داخل سایت (سئو داخلی) می‌گذارند و از نقش حیاتی سئو خارجی غافل می‌شوند. در واقع، سئو خارجی به مثابه یک پل ارتباطی قدرتمند عمل می‌کند که اعتبار وب‌سایت شما را در دنیای آنلاین افزایش می‌دهد. تقویت لینک‌دهی بین صفحات داخلی سایت، نقش کلیدی و حیاتی در ارتقا سئو سایت دارد. لینک‌ سازی داخلی بین صفحات، میزان اهمیت آن‌ها را برای ربات‌های گوگل مشخص می‌کند. هر چه تعداد لینک‌های مرتبط و با کیفیت ارجاع داده شده به یک صفحه بیشتر باشد، اعتبار آن صفحه هم بالاتر رفته و گوگل متوجه می شود که آن مطلب از ارزش بالاتری برخوردار است. برای لینک سازی داخلی اصولی و پر بازده باید قواعد بازی را بلد باشید؛ برای مثال، از مطالب مرتبط را به یکدیگر لینک داخلی دهید تا بازدیدکنندگان را به صفحات ارزشمند سایتتان هدایت کنید.

در لابه لای این مطالب می‌توان وب سایت را معرفی کرد و حتی به آن لینک داد. گاهی به وسوسه تقویت اعتبار و تقسیم لینک جویس، لینک‌های خارجی زیادی در یک صفحه قرار داده می‌شوند. این اشتباهات در نوشتن انکرتکست و ساخت لینک نه‌تنها حالتی تصنعی به متن می‌دهد بلکه در تقسیم لینک جویس نیز اختلال ایجاد می‌کند. فاکتورهای مختلفی مثل کیفیت بک‌لینک‌ها برای محاسبه دامین آتوریتی استفاده می‌شوند. قدرت سایت برای رتبه گرفتن محتوایش در صفحه نتایج را با این معیار می‌سنجند.

اگر می‌پرسید سئو سایت چقدر زمان می‌برد و چگونه این زمان را کوتاه‌تر کنم، جوابش در درک الگوریتم Helpful Content گوگل است. هدف این الگوریتم رساندن بهترین و کامل‌ترین محتواهای وب به کاربر است. اگر محتوای شما چنین المان‌هایی را داشته باشد، شانس بیشتری برای رتبه گرفتن خواهد داشت. در مقایسه با دیگر روش‌های بازاریابی دیجیتال، مثل اجرای تبلیغات کلیکی یا استفاده از تبلیغات گوگل ادز، سئو سایت یک کار زمان‌بر است. به همین خاطر قبل از اینکه سراغ این ابزار بروید، باید یک استراتژی و نقشه راه داشته باشید.

الگوریتم و قوانین سئو گوگل دائماً در حال تغییر و به‌روزرسانی می‌باشد. اما آنچه هیچ‌گاه دچار تغییر نمی‌شود، میزان تأثیر سئوی خارجی در بهینه‌ سازی سایت است. می‌توان 50 درصد از مسئولیت دیده شدن در صفحات اول گوگل را مربوط به کیفیت سئوی خارجی دانست. بازخورد های مثبت به یک کسب و کار کمک می کنند تا برای برند خود حس اعتبار و اعتماد ایجاد کند. چرا که گوگل این را به عنوان نشانه ای که کسب و کار شما با کیفیت است برداشت خواهد کرد و در نتیجه به کاربرانی که در گوگل سرچ می کنند، پیشنهاد می دهد. سوشیال بوکمارکینگ (Social bookmarking) فرایند ثبت محتوای شما در سایت‌هایی نظیر StumbleUpon, Tumblr, Reddit و Pinterest است.

بررسی‌ها نشان داده ۹۳ درصد از افراد قبل از خرید یک محصول، نقد و بررسی آن را می‌خوانند و بعد تصمیم می‌گیرند. پس مدیریت کردن وجهه عمومی برند در فضای آنلاین چیزی نیست که بتوانید ندیده بگیرید. با تشویق مشتریان به نوشتن نظرات مثبت و قرار دادن لینک به وب‌سایت شما. شما می‌توانید با مطالعه مقاله “بک لینک چیست”، توضیحات کامل‌تری در خصوص این فرایند و نحوه انجام آن به دست بیاورید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه لوکال سئو چیست و چه اهمیتی دارد و نکات تکمیلی نپ سئو می‌توانید مقاله آموزش لوکال سئو را بخوانید. پروفایلتان را کامل کنید و مطمئن شوید امضای (Signature) شما دارای لینک و انکر تکست مناسب است تا هر وقت کامنت می‌گذارید، کامنت همراه با امضای شما و انکر تکست مناسب نمایش داده شود.

در مقابل، سئو خارجی را می‌توان به تلاش برای ایجاد شهرت و اعتبار در جامعه تشبیه کرد. این شامل فعالیت‌هایی مانند لینک‌سازی (به دست آوردن لینک از وب‌سایت‌های دیگر)، بازاریابی محتوا، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، رپورتاژ آگهی و… است. به طور خلاصه، سئو داخلی به کارهایی که داخل سایت شما انجام می‌شود مربوط است، در حالی که سئو خارجی به اقداماتی که در خارج از سایت شما صورت می‌گیرد، اشاره دارد. در این مقاله پاسخ سوال “سئو خارجی چیست” را گفتیم و فهمیدیم که سئو خارجی یکی از عوامل کلیدی در موفقیت آنلاین هر کسب و کاری است. با استفاده از روش‌های مختلف مانند لینک‌سازی، تولید محتوای مهمان، و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید اعتبار وب‌سایت خود را افزایش داده و ترافیک بیشتری جذب کنید. با این حال، باید به چالش‌ها و تغییرات الگوریتم‌ها نیز توجه داشته باشید تا بتوانید نتایج پایدار و مثبتی را تجربه کنید.

همچنین، تکنیک های موثر لینک سازی و راه های تحلیل و پیگیری سئو خارجی را مورد بررسی قرار می دهیم. این بخش از بهینه سازی سایت که جزو سئوی خارجی محسوب میشه خیلی اهمیت داره گوگل به اینکه سایت شما از چه منابعی لینک دریافت کنه خیلی توجه میکنه. تدوین استراتژی سئو مناسب در پروژه دقیقا همانند یک نقشه، بهترین مسیر را برای گرفتن رتبه در نتایج سرچ به شما نشان می دهد. یک استراتژی مدون باعث می شود؛ منابع شما برای فعالیت های مهم تر تخصیص داده شود. مثلا در مرحله تعیین کلمات کلیدی هدف بهتر است به دنبال کلماتی با سرچ زیاد و رقابت کمتر بگردید. همچنین در مرحله تولید محتوا طبق یک استراتژی خوب مقالات و نوشته ها باید در بازه های زمانی منظم منتشر شوند.

از اهمیت شبکه اجتماعی در سئو می‌توان به افزایش ترافیک سایت، تقویت برندینگ و آگاهی از برند، افزایش تعاملات و سیگنال‌های اجتماعی و ایجاد فرصت‌های بک‌لینک اشاره کرد. ابزاری رایگان از گوگل است که به شما امکان می‌دهد تا از آخرین اخبار و مطالب مرتبط با کلمات کلیدی مورد نظرتان مطلع شوید و در صورت وجود فرصت لینک سازی، از آن بهره‌مند شوید. یکی از قدرتمندترین و جامع‌ترین ابزارهای تحلیل بک لینک است که امکانات گسترده‌ای را برای بررسی لینک‌ها، کلمات کلیدی، ترافیک و … ارائه می‌دهد. اینکه از سایت‌های با اقتدار دامنه بالا لینک بگیریم مهمه، اما مهم‌تر اینه که این سایت‌ها با سایت ما ارتباط موضوعی داشته باشن. اقتدار دامنه یه معیار اندازه گیری یا نوعی امتیازه که سایت Moz ساخته و به ما یه تصویر کلی از عملکرد سایت می‌ده. وقتی داریم فعالیت‌‎های مرتبط با سئو خارجی انجام می‌دیم، مهمه که اقتدار دامنه رو در نظر بگیریم.

با بهره گیری از لینک ساز گوگل، می توانید از منابع معتبر و شناخته شده برای افزایش اعتبار سایت خود استفاده کرده و تاثیر مثبت آن را در سئو و رتبه بندی سایت خود مشاهده کنید. آموزش لینک سازی خارجی به مدیران سایت و وبمستران کمک می کند تا استراتژی های موثری برای جذب لینک های با کیفیت به سایت خود ایجاد کنند. لینک سازی خارجی به معنای به دست آوردن لینک هایی از سایت های دیگر به سایت شما است که می تواند شامل لینک های طبیعی یا دستی باشد. این آموزش شامل شناسایی منابع معتبر برای دریافت لینک، استفاده از تکنیک های متنوع مانند انتشار محتوا در وبلاگ ها، ارسال به دایرکتوری ها و ساختن روابط با دیگر سایت ها است. ما در این مقاله به بررسی سئو خارجی (سئو off page) و اهمیت آن برای رتبه بندی سایت ها خواهیم پرداخت.

در این حالت افراد برای اینکه بهتر بتوانند جواب خود را پیدا کنند به انجمن ها و وبلاگ ها و ... یکی از اصلی ترین و شاید مهمترین ابزاری که می توانید با استفاده از آن سئو خارجی را در یک وب سایت اعمال کنید، شبکه ‌های اجتماعی هستند. با ارائه پاسخ‌های مفید و دقیق به سوالات کاربران، می‌توانید به عنوان یک مرجع در حوزه خود شناخته شوید و اعتماد سایر کاربران را جلب کنید. اعتمادی که می‌تواند منجر به ایجاد لینک‌هایی به وب‌سایت شما شود، زیرا کاربران دیگر ممکن است به محتوای شما علاقه‌مند شوند و بخواهند اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنند. زیرا گوگل، به سایت هایی که صرفا از یک روش سئوی خارجی خود را تقویت می‌کنند، مشکوک می‌شود و ممکن است آن ها را پنالتی کند!

همیشه به خاطر داشته باشید که برای گرفتن بک لینک به سراغ وب سایت‌هایی بروید که از نظر موضوعی با سایت شما همخوانی دارند. برای مثال، اگر صاحب یک سایت مسافرتی هستید، باید اغلب لینک‌هایی که می‌گیرید از سایر سایت‌های مسافرتی، بلاگرها، سایت‌های سفرنامه، توریسم و مانند آنها باشد. همانطور که می دانید در بازاریابی اینترنتی تاثیر فیلم و عکس بسیار فراتر از متن است. سایت هایی وجود دارند که می توانید ویدیوهای مرتبط با کسب و کار خود را در آنها قرار دهید، مانند آپارات و یوتیوب. نپ سئو (NAP) فرایند ثبت نام کسب و کار، آدرس و شماره تلفن به صورت صحیح در سایت‌های معتبر است و NAP مخفف (Name, Address , Phone number) است. ذکر نام، آدرس و شماره تلفن صحیح سایت شما در سایت‌های مختلف برای گوگل مهم است و گوگل از این اطلاعات برای صحت سنجی اطلاعات مختلف درباره کسب و کار شما استفاده می‌کند.

این روش به‌طور غیرمستقیم به افزایش آگاهی از برند، جذب ترافیک و بهبود سئو خارجی کمک می‌کند. هیچ سایتی تنها با اتکا بر محتوای خود نمی­تواند رتبه عالی در نتایج جستجو گوگل بدست بیاورد، زیرا امروزه اعتبار سایت در گوگل اهمیت بسیاری دارد و این اعتبار وابسته به سئو خارجی است. سئو سایت ها در واقع دنبال بهینه سازی سایت هستند که هر کدام در جای خود اهمیت بسیاری دارند. موتورهای جستجو با پایش وب‌سایت‌ها و کاوش در صفحات آن، محتوای صفحه را بر اساس معیارها و ایندکس‌های الگوریتم خود خوانده و طبقه‌بندی می‌کنند. هرچه تعداد وب‌سایت‌های سطح بالاتری به وب‌سایت مورد نظر لینک داده باشند، به همان نسبت رتبه وب‌سایت بالاتر و جایگاه و ارزش وب‌سایت در فهرست نتایج جستجو، بالاتر خواهد رفت.

شما باید به صورت صادقانه و با هدف کمک به سایر کاربران در این فضا حضور داشته باشید. اسپم کردن و تبلیغات مستقیم در انجمن‌ها نه تنها به شما کمکی نمی‌کند بلکه ممکن است باعث مسدود شدن حساب کاربری شما شود. اگر نمی‌دانید سئو خارجی دقیقا چیست و چه مزایایی برای وب‌سایت شما دارد، با ما در ادامه این مقاله همراه شوید تا هم به جواب این سوالات دست پیدا کنید و هم با تکنیک‌های موثر سئو خارجی آشناتر شوید. تعامل و بازخورد کاربران با وب‌سایت شما نیز می‌تواند تأثیر مستقیمی بر رتبه‌بندی و اعتبار وب‌سایت داشته باشد. کاربرانی که رضایت دارند و وب‌سایت را مفید می‌یابند، ممکن است به اشتراک‌گذاری و لینک دادن به آن کمک کنند.

اگر که از یک سایت  (مثلا سایت خارجی ) موضوعی را به دست آورده اید و  می خواهید با اقتباس و یا ترجمه آن  برای سایت خود  تولید محتوا کنید، حتماً نام آن سایت را  به عنوان منبع ذکر کنید. لینک دادن به وب سایت های معتبر باعث اعتبار به سایت خودتان می شود. پس لینک دهی خارجی برای سایت هایی که از آنها مراجع و منابع خود  را به دست می آورید بسیار مناسب است. اگر گوگل بفهمد که  محتوایی از یک سایت کپی شده است،  مطمئن باشید که به سرعت  سایت را جریمه می‌ کند. اگر شما محتوایی از وب سایت خود را روی وب سایت دیگری بازنویسی کنید، گوگل همواره آن نسخه‌ای را نشان می‌دهد که فکر می‌کند برای کاربر مناسب‌تر است نه آن ورژنی که شما می‌خواهید.

مدیریت شهرت آنلاین به نظارت دائم و البته تعامل سازنده با مشتریان و مخاطب هدف نیازمند است. هرچه سیگنال‌ها قوی‌تر و متنوع‌تر باشند، احتمال کسب رتبه‌های برتر نیز افزایش می‌یابد. برای سفارش آنلاین سئوی پایه کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین سئوی پایه ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید. این مقاله از مطالب آموزش سئو مجموعه وب وان است که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد. شما هم می‌توانید تعداد دامنه‌های منحصر به فردی که به سایت شما لینک داده‌اند را در تب referring domains ابزار backlink analytics ببینید. برای این کار، پیشنهاد می‌کنیم که مقاله “ایمیل مارکتینگ” را با دقت بالایی مطالعه کنید تا با اصول و زوایای این فرایند تبلیغاتی در دنیای کسب و کارهای آنلاین آشناتر شوید.

بنابراین رسیدن به موفقیت در کلمه «کیف» نیازمند پول، زمان و تلاش زیادی است. برای انتخاب بهترین شرکت سئو سایت، ابتدا باید بدانید که کدام شرکت‌ها در این حوزه تجربه و اعتبار کافی دارند. انتخاب شرکت سئو مناسب برای بهینه‌سازی سایت شما از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که این انتخاب تأثیر مستقیمی بر رتبه‌بندی سایت، جذب ترافیک و موفقیت شما در دنیای دیجیتال خواهد داشت. در ادامه، به معرفی 5 شرکت تخصصی سئو سایت می‌پردازیم که توانسته‌اند در این حوزه موفقیت‌های چشمگیری به دست آورند. کسب لینک از سایت‌های بی‌کیفیت و اسپم، نه تنها به بهبود رتبه سایت شما کمک نمی‌کند، بلکه می‌تواند باعث جریمه شدن توسط گوگل شود.

در گوگل سرچ کنید تالار گفتگو، یک تالار گفتگوی مناسب پیدا کنید و فعالیتتان را شروع کنید. در بحث‌های مرتبط با محصول و خدماتتان در تالارهای گفتگوی مختلف شرکت کنید. با کاربران حاضر در تالارهای گفتگو ارتباط برقرار کنید، به موضوعات مختلف پاسخ بدهید و با ارائه راهکار و توصیه به دیگران در حل مشکلاتشان کمک کنید. پادکست‌ها یکی از رسانه‌های جدید هستند که روز به روز بر محبوبیت‌شان اضافه می‌شود. در سال‌های اخیر ده‌ها پادکست موفق فارسی تولید شده و مخاطبان زیادی را جذب کردند.

یعنی کارهایی که در سئو خارجی انجام می دهید اصلاً ربطی به کدها یا ویژگی های خود سایتتان ندارد. بلکه تکنیک هایی است که در خارج از سایت اعمال می کنید و تاثیر آن ها را در میزان بازدید و ترافیک سایتتان می بینید. در حال حاضر، روابط عمومی دیجیتال یا PR، تاکتیک لینک‌سازی است که این امکان را می‌دهد تا لینک‌های معتبر به دست بیاورید. شما می‌توانید از تاکتیک‌های PR برای تبلیغ محتواهای خود استفاده کنید و از این طریق بک لینک برای وب سایت خود به دست بیاورید. یکی از بررسی‌های اخیر نشان داده است که هر کمپینی به طور میانگین بین ۱۰ تا ۲۴ بک لینک از دامنه اصلی به دست می‌آورد.

هدف سئوی خارجی افزایش میزان اعتبار، صلاحیت و مقبولیت سایت در نظر کاربران و موتورهای جستجو است. لینک ساز تلگرام به استفاده از این اپلیکیشن پیام رسان برای ساخت لینک های خارجی به سایت شما اشاره دارد. تلگرام یکی از پرکاربردترین شبکه های اجتماعی برای تبلیغات و لینک سازی است که می تواند به شما کمک کند تا از طریق گروه ها، کانال ها، و پیام های خصوصی لینک هایی به سایت خود ایجاد کنید. استفاده از لینک ساز تلگرام به ویژه برای تبلیغات و جذب ترافیک از کاربران ایرانی موثر است و می تواند به بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو کمک کند. گوگل و سایر موتورهای جستجو از الگوریتم‌های پیچیده‌ای برای ارزیابی و رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها استفاده می‌کنند.

محتوای شما باید اطلاعات مفید، جذاب و به روز باشد تا کاربران و سایر وب‌سایت‌ها ترغیب شوند به آن لینک دهند. به انتشار مجدد محتوا در یک یا چند سایت دیگر، هم‌نشری محتوا (Content Syndication) گفته می‌شود. بعضی سایت‌ها با انتشار مجدد محتوای شما مشکلی ندارند چونکه انتشار مجدد یک محتوا به مراتب از تولید محتوای جدید ساده‌تر است. هم‌نشری محتوا مزایای زیادی دارد که باعث دیده شدن برند شما توسط مخاطبان جدید می‌شود. انتشار پست میهمان باعث قرار گرفتن برند شما در معرض مخاطبان متفاوت و دریافت منشن و بک لینک می‌شود.

این فرایند شامل کسب لینک های معتبر از سایت های دیگر به سایت خود می باشد. موتورهای جستجو مانند گوگل، سایت هایی را که لینک های خارجی با کیفیت و مرتبط دارند، به عنوان منابع معتبر شناسایی کرده و رتبه آن ها را ارتقا می دهند. سئو ساخت لینک به عنوان بخشی از سئو خارجی، نقش حیاتی در جذب ترافیک و افزایش اعتبار سایت در نظر موتورهای جستجو دارد. سئو خارجی (Off-page SEO) شامل فعالیت‌هایی مانند ایجاد بک لینک باکیفیت بالا، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و ثبت وب سایت در دایرکتوری های قابل اعتماد است. این اقدامات، خارج از وب‌سایت اتفاق می‌افتد و به بهبود اعتبار و جایگاه آن در نتایج موتورهای جستجو مانند Google کمک می‌کند. سئو خارجی (off-page seo) به کلیه اقداماتی اطلاق می‌شود که در محیط بیرونی سایت با هدف افزایش بازدید و کسب امتیاز از موتورهای جستجو انجام می‌شود.

دلیل دیگری که اهمیت زیادی دارد این است که قرار دادن ویدئو و پادکست در سایت باعث می‌شود کاربران زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند این امر تاثیر قابل توجهی بر سئوی سایت شما دارد. یک از فاکتورهای مهمی که جزو تکنیک های سئو محسوب میشود و تاثیر خیلی زیادی بر بهینه کردن سرعت وب سایت دارد یکی از این بخش‌ها مربوط به قالب وب‌سایت است. یکی از ترفندهای مهم سئو برای بهبود رتبه‌بندی مدت زمان ماندگاری کاربران در سایت است این تایم به مدت زمانی اشاره دارد که کاربران در یک وب‌سایت صرف می‌کنند. اگر به دنبال نتیجه گیری سریع تر از سئو هستید فعالیت هایی را انجام دهید که در کمترین زمان، بیشترین تاثیر را داشته باشند. وقتی سایت شما توسط ابزارهای سئو بررسی و توسط تیم سئو تحلیل شود؛ می توانید بهترین نقطه ی شروع را بین سئو داخلی، خارجی یا تکنیکال انتخاب کنید.

برای موفقیت در شبکه‌های اجتماعی، باید یک استراتژی مشخص داشته باشید، مخاطبان خود را بشناسید و محتوای متناسب با آن‌ها تولید کنید. بیشتر راهکارهایی که برای ارتقا سئو گفته می شود در حوزه محتواست؛ اما این طور نیست که موتورهای جست‌وجو فقط متون را در سایت شما بررسی می‌کنند. تصاویر هم نقش بسزایی در امتیاز منفی یا مثبت برای سایت شما دارند. برای مثال تصور کنید شما هیچ اهمیتی به سایز عکس آپلود شده روی سایتتان ندهید. طبق آخرین اطلاعیه‌های گوگل، جایگاه سایت‌های پرسرعت در نتایج گوگل بهتر خواهد بود. در صورتی که به این استاندارد توجهی نکنید، نرخ پرش سایت شما افزایش پیدا می‌کند و کاربران خود را به مرور از دست خواهید داد.

پس بد نیست وقتی این کار را انجام می‌دهید حتماً یک بک لینک به سایت خود و مقاله اصلی بدهید. Google my business نقشی حیاتی در حضور آنلاین هر کسب و کاری ایفا می‌کند. پس مهم است که صفحه خود را برای این‌کار بهینه کنید و آن را روی نقشه بیاورید تا در سئوی آف پیج امتیاز بیشتری بگیرید. تیم تحریریه سایت پرش مارکتینگ، تیمی متشکل از نویسندگانی خبره در حوزه های سئو، طراحی سایت و مارکتینگ است که جدیدترین و تخصصی‌ترین مطالب را برای بهبود رتبه سایت، جذب مشتری و پیشرفت کسب‌وکار شما تهیه می‌کند. انتشار مطالب تبلیغاتی در سایت‌های معتبر و پر بازدید، می‌تواند به افزایش شناخت برند و کسب بک‌لینک کمک کند.

اگرچه برگزاری رویداد کار ساده‌ای نیست اما باعث معرفی برند شما به بهترین نحو می‌شود. برای این منظور می‌توانید به وبسایت‌هایی که دارای مخاطبان مشترک با شما هستند ایمیل بزنید و از آنها درباره امکان انتشار پست میهمان در وبسایتشان سوال کنید. البته اگر وبسایتی رقیب شما هست ممکن است درخواست شما را قبول نکند. طبق توصیه گوگل به صورت کلی برای بهبود اعتبار سایت باید بر E.E.A.T تمرکز کنید. مسائل سئوی تکنیکال را پیگیری کرده  و آنها را براساس شدت تاثیر حل کنید.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری